با سلام. تحت شرایطی و یا سابقه تصرف میتوانید تقاضای سند طبق قانون تعیین تکلیف اراضی فاقد سند کنید.
سلام پاسخگوی شهرداری بایست باشید. به علاوه، تصرف به عنوان مالکیت، دلیل بر مالکیت است فلذا شما قادر هستید برای خود با جمیع مدارکی که در اختیار دارید، سند مالکیت أخذ بفرمائید.
اگر زمین در اداره ثبت دارای سند رسمی به نام شخص یا دولت باشد تصرف شما حتی ۲۰ سال هم باشد، بهتنهایی مالکیت ایجاد نمیکند.