درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - رابطه نامشروع

بنده با د..و..س..پ..س..رم خونه بودیم پدرم با مامور اومد مارو گرفت برد کلانتری پرسیدن ارتباطتتون در چه حده قصدتون چیه ماهم گفتیم همو دوس داریم، رفتیم دادگاه قاضی نامه پزشکی قانونی نوشت و ازاد شدیم با تعهد ، الان من رفتم پزشکی قانونی و اون‌ چیزی که نباید اتفاق افتاده ، الان حکم دادگاه چیه ؟ ما باید چیکار کنیم؟

پاسخ ها

 با توجه به ثبت رابطه در گزارش پزشکی قانونی و احتمال صدور حکم شلاق، برای بررسی راه‌های قانونی تخفیف در مجازات یا حل موضوع، حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

احتمالا شلاق ولی دفاع دارید 

جرم رابطه نامشروع محرز می‌باشد و مجازاتِ آن، شلاق هست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص