درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مهریه

سلام بنده 214سکه مهریه ام هست همسرم یه خونه دوطبقه داره و سندش وثقیه گذاشته برای زندانی میخواستم بدونم اگه مهریه ام رو اجرا بزارم توقیف میشه خونه و میشه بنام بخوره یا باید از وثقیه آزاد شه تا بنامم بخوره ممنون میشم راهنمایی کنید الان باید چکار کنم ضمنا میخوام طلاق بگیرم قبلش بزارم اجرا مهریه رو سپاس از شما

پاسخ ها

 توقیف ملک در وثیقه از نظر قانونی ممکن است اما برای طی کردن مراحل انتقال سند و حفظ حقوق خود در برابر وثیقه‌گذار، حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

سلام شما می‌توانید ملک را بابت مهریه توقیف نمائید لیکن بایست تکلیف وثیقه در دادگاه مشخص بشود.

سلام تکلیف وثیقه مشخص شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص