درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - رانندگی در حالت مستی

سلام خسته نباشید من دو ماه قبل با ماشین تصادف کردم خودم راننده بودم دو تا هم مسافر داشتم خوردیم به یه فلکه ، پای خودم شکست با دست یکی از مسافران. ما رو بردن بیمارستان افسر راهنمایی رانندگی اومد و از یکی از مسافران تست الکل گرفت مثبت شد . بعد اومد از من تست الکل سنج گرفت چند بار مثبت نشد و لج کرد زده مثبت داخل کروکی و گزارشات ؟ الان اعتراض به تفهیم کروکی زدم ؟ آیا میشه کروکی رو تغییر داد اگر کارشناس بیاد رو صحنه ؟ آیا دیه راننده و مسافر بیمه میده با خسارت ماشین؟ قاضی چه نظریه میده در دادگاه ؟ در ضم هیچ آزمایش خونی نگرفتن و برگه تست الکل هم رو پرونده نیست فقط تو کروکی نوشته شده راننده در حالت مستی و تمکین؟

پاسخ ها

کاربر محترم، نبود برگه آزمایش خون نقطه قوت دفاعی شماست، اما برای تغییر نظریه کارشناسی و جلوگیری از بازگشت خسارات پرداختی توسط بیمه به عهده شما، حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

سلام بدون نتیجه الکل‌سنج، نمی‌توان شما را در حالت مستی در هنگام رانندگی تلقی کرد فلذا اگر اعتراض شما، مثمر ثمر واقع بشود، بیمه دیه را پرداخت خواهد نمود.

سلام گزارش تست الکل نباشه به استناد اصل برائت قابل دفاع خواهد بود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص