درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - گرفتن منزل با شکایت زن

با عرض ادب خدمت تمام وکلا . من یک خانه دارم 1سوم همون اول ندانسته به نام همسرم زدم حالا داره اذیت میکنه میگه حق خونه رو هم ازت میگیرم من شنیدم هر شخص میتونه یک خونه داشته باشه قانونی من فقط همین خونه رو دارم چیز دیگه ندارم کارگر هستم . زنم تمکین نمیکنه میزنه حمله ور میشه چاقو شیشه هرچی دستش بیاد حالا من برای خونم چیکار کنم کاری نیست انجام بدم قول نامه ای هست وگرنه تو زمان محضری کردن نگفتم که یک سوم خونه هم بهش میدم . جدا فقط اسمش تو قولنامه اوردم تو چون زمان ازدواج من قول نداده بودم یک خونه قول نامه ای گرفتم بعد چند سال اسم اینم نوشتم دلم سوخت حالا چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید یتیم هستم

پاسخ ها

بزرگوار، بازپس‌گیری سهمی که در قولنامه به نام همسرتان زده‌اید نیازمند اثبات شرایط قانونی خاص است و برای حفظ تنها سرپناه خود، حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

سلام طرح دعاوی متعدد شاید بتواند کمک کند

شما در واقع، قسمتی از منزل را به همسرتان هبه نموده‌اید فلذا با اثباتِ این امر در دادگاه، می‌توانید در امر رجوع از هبه به موفقیت برسید. به علاوه، خانه مورد بحث، تا متراژی که برای سکونت شما ضرورت داشته باشد، جزء مستثنیات دِین محسوب می‌شود و بابت مهریه قابل برداشت نیست.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص