درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سوال حقوقی

خانم هستم 6ماهه منزل رو ترک کردم به خواست شوهرم ولی او‌ اظهارنامه عدم تمکین زده ویه بار جلسه دادگاه داشتیم که من نرفتم وقصد برگشت وطلاق هم ندارم ایا بمن نفقه تعلق میگیره ؟

پاسخ ها

باسلام درصورت اثبات عدم تمکین نفقه به شما تعلق نمیگیرد حتما مشاوره تلفنی داشته باشید

اگر برگردید تعلق نمیگیرد

تا زمانی که زوجه ناشزه محسوب نشود مستحق نفقه است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص