بزرگوار، تشخیص نوع رابطه و وضعیت بکارت توسط پزشکی قانونی امکانپذیر است، اما برای مقابله با ادعاهای مهریه و اثبات واقعیت، حتماً از راهنمایی تخصصی وکلای سایت استفاده کنید.
سلام آری؛ با آزمایش پزشکی مشخص خواهد شد که خانم، در زمان عقد نکاح، دوشیزه بودهاند یا نَه.
سلام
اگر صیغه با وکالت صحیح و با تعیین مهر واقع شده باشد اصل بر صحت عقد است و تغییر جملات به تنهایی آن را باطل نمی کند
صرف لمس و خروج منی بدون دخول همبستری محسوب نمی شود و ادعای طرف مقابل باید با دلیل اثبات شود
باکره بودن یا نبودن ممکن است با معاینه پزشکی قانونی تا حدی بررسی شود ولی نتیجه قطعی مطلق نیست و برای پیگیری دفاعی حتما وکیل بگیرید