درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت

باسلام و عرض ادب بنده بینی خود را به دلیل مشکل تنگی نفس و انحراف عمل زیبایی انجام دادم که هم صاف شود هم زیبایی و تنفس بهتر داشته باشم . ولی بعد از عمل احساس کردم که بینی کج و انحراف دارد و از عمل مجدد برایم ممکن نیست . میتوانم شکایت تنظیم کنم .

پاسخ ها

با درود.

اگر تصور دارید که پزشک تقصیر کرده بابت قصور پزشکی و عدم رعایت نظامات در دادسرای عمومی و یا دادسرای امور پزشکی شکایت ثبت کنید تا به پزشکی قانونی معرفی پرونده بیمارستان هم گرفته شود و پیگیری کنید اگر مقصر شد هر چند درصد شد باید خسارت پرداخت کند.

سلام آری؛ از طریق سازمان نظام پزشکی قادر هستید که شکایت نمائید تا رسیدگی بشود.

بله؛ در صورت احراز قصور یا نتیجه نامطلوب خارج از عرف پزشکی از طریق شکایت در سازمان نظام پزشکی یا دادسرا با ارجاع به پزشکی قانونی قابل طرح است.

چنانچه قصوری مرتکب شده باشند اری

سوالات مرتبط

وکلای متخصص