با درود.
اگر تصور دارید که پزشک تقصیر کرده بابت قصور پزشکی و عدم رعایت نظامات در دادسرای عمومی و یا دادسرای امور پزشکی شکایت ثبت کنید تا به پزشکی قانونی معرفی پرونده بیمارستان هم گرفته شود و پیگیری کنید اگر مقصر شد هر چند درصد شد باید خسارت پرداخت کند.
سلام آری؛ از طریق سازمان نظام پزشکی قادر هستید که شکایت نمائید تا رسیدگی بشود.
بله؛ در صورت احراز قصور یا نتیجه نامطلوب خارج از عرف پزشکی از طریق شکایت در سازمان نظام پزشکی یا دادسرا با ارجاع به پزشکی قانونی قابل طرح است.
چنانچه قصوری مرتکب شده باشند اری