با درود.
بله میتونید برای دادگاه لایحه بفرستید یا اگر بگردید یک وکیل منصف در کیش یا بندر پیدا کنید وکالت شما اینترنتی ثبت کند و پیگیری لازم را انجام دهد یا نهایتا لایحه از دفتر خدمات ثبت کنید و هر کدام راهها برای شما مصلحت است انجام بدید.
کاربر محترم چنانچه ابلاغ جهت حضور دارید حتما حاضر شوید
میتوانید با ارائه لایحه و مستندات عدم امکان حضور، از دادگاه درخواست تجدید وقت رسیدگی یا شرکت از طریق ویدئوکنفرانس نمایید.
سلام
اگر واقعاً امکان حضور ندارید باید فوراً و قبل از موعد به همان شعبه کتبی اعلام عذر موجه کنید و بگویید به علت نبود پرواز و شرایط اضطراری نمیتوانید حاضر شوید
همزمان از طریق دفتر خدمات قضایی یا سامانه ثنا لایحه بفرستید و درخواست کنید وقت رسیدگی تجدید یا جلسه به صورت غیرحضوری/از طریق وکیل انجام شود
اگر وکیل دارید همان امروز وکیل را برای پیگیری و ارائه عذر موجه و درخواست تعویق بفرستید چون اگر بیخبر غیبت کنید ممکن است به ضررتان تمام شود