درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - احضاریه اومده که برم کیش این بار سومه بعد از نتیجه کارشناسی

خسته نباشید من از کیش حادثه سقوط داشتم و شکایت کردم تا الان 2بار رفتم بار دوم کارشناس بردم الان احضاریه اومده 20تم اردیبهشت اونجا باشم جهت بررسی تو این شرایط جنگی هم مسافت دوره هم پروازی نیست باید چکار کنم نمیتونم از اینجا انلاین پیگیری کنم چون پروازی نیست

پاسخ ها

با درود.

بله میتونید برای دادگاه لایحه بفرستید یا اگر بگردید یک وکیل منصف در کیش یا بندر پیدا کنید وکالت شما اینترنتی ثبت کند و پیگیری لازم را انجام دهد یا نهایتا لایحه از دفتر خدمات ثبت کنید و هر کدام راه‌ها برای شما مصلحت است انجام بدید.

کاربر محترم چنانچه ابلاغ جهت حضور دارید حتما حاضر شوید 

می‌توانید با ارائه لایحه و مستندات عدم امکان حضور، از دادگاه درخواست تجدید وقت رسیدگی یا شرکت از طریق ویدئوکنفرانس نمایید.

سلام  
اگر واقعاً امکان حضور ندارید باید فوراً و قبل از موعد به همان شعبه کتبی اعلام عذر موجه کنید و بگویید به علت نبود پرواز و شرایط اضطراری نمی‌توانید حاضر شوید  
همزمان از طریق دفتر خدمات قضایی یا سامانه ثنا لایحه بفرستید و درخواست کنید وقت رسیدگی تجدید یا جلسه به صورت غیرحضوری/از طریق وکیل انجام شود  
اگر وکیل دارید همان امروز وکیل را برای پیگیری و ارائه عذر موجه و درخواست تعویق بفرستید چون اگر بی‌خبر غیبت کنید ممکن است به ضررتان تمام شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص