درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سابقه بیمه

من در سال 62 به دلیل پاکسازی از شرکت نفت بازخرید شدم. سعی کردم سابقه بیمه را به تامین اجتماعی منتقل کنم که برای این کار قانونی وجود نداشت، دو سال صبر کردم ولی باز هم منع انتقال وجود داشت. از شرکت نفت تسویه حساب کردم و خواستم سهم بیمه را باقی بگذارم، حسابداری مربوطه قبول نکرد و گفت در تسویه حساب حق بیمه محاسبه شده و من ناگزیر تسویه کردم. حالا به این طریق١٣ سابقه من بباد رفته و من ناچارم با ٨ سال سابقه در تامین اجتماعی بار٧5 سال سن برای بازنشستگی ١٠ روزه اقدام کنم.، آیا سابقه شرکت نفت را می‌توانم احیا کنم؟

پاسخ ها

مطابق قانون تجمیع سوابق عمل نمایید

سلام و احترام
احیای سابقه شرکت نفت به صورت قطعی و خودکار انجام نمی شود، مخصوصا اگر در زمان بازخرید، کسور یا حق بیمه تسویه شده باشد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص