درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

باعرض سلام خدمت وکلای محترم.بنده با رای قطعی اداره کار کارفرما محکوم به پرداخت 6 سال حق بیمه اینجانب گردیده حالا پرونده در بیمه تامین اجتماعی در حال طی مراحل قانونی هست حالا سوال بنده ایا بابت پرداخت حق بیمه 6 سال ،بنده هم باید مبلغی پرداخت کنم یا همه را کار فرما پرداخت می‌کند. اگر هم بنده قرار باشد مبلغی پرداخت کنم چقدر هزینش میشود .لطفا بنده را راهنمایی بفرمائید .ممنون از لطفتون

پاسخ ها

کارفرما ملزم است

 شما باید سهم خود را پرداخت نمایید 

سلام و عرض ادب
در اصل، کارفرما مسئول پرداخت حق بیمه به تامین اجتماعی است و اگر سهم بیمه شده را همان زمان از حقوق شما کسر نکرده باشد، بعدا نمی تواند پرداخت آن را به گردن شما بیندازد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص