درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خسارت انصراف از دوره آموزشی فراجا

پسرم 6ماه پیش با گذراندن 8 ماه دروه آموزشی از فراجا انصراف دارد موقع انصراف بهش گفتن تا 4 ماه تماس میگیریم مبلغ خسارت را بهت میگیم از اون موقع 6 ماه گدشته هیچ خبری نیس آیا تماس میگیرن یا نه

پاسخ ها

سلام و عرض ادب.
اینکه تماس می گیرند یا نه را نمی شود قطعی گفت، ولی گذشت شش ماه به معنی ساقط شدن مطالبه خسارت نیست.

پرسش تکراری هست.

با سلام می‌توانند حضوری پیگیری کنند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص