درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - خسارت انصراف در فراجا

سلام پسرم 6ماه پیش با 8ماه دوره آموزشی از فراجا انصراف داد موقع بیرون اومدن گفتن تا 4 ماه تماس میگیریم تا مبلغ خسارت را پرداخت کنی 6ماه گذشته هنوز خبری نیس آیا از ما خسارت میگیرن یانه پس چرا تماسی نیس

پاسخ ها

اگر پسرتان در دوره آموزشی فراجا انصراف داده و تعهد آموزشی یا استخدامی امضا کرده باشد، احتمال مطالبه هزینه آموزش وجود دارد و تماس نگرفتن بعد از شش ماه به معنی اسقاط بدهی نیست

سلام انصراف پسرتان با پرداخت خسارت هست فلذا در روزهای آتی با ایشان در این ارتباط تماس حاصل خواهند نمود.

 با سلام اگر زمان استخدام و ورود  پسر شما در این خصوص تعهد داده و تعهدی را متعهد شده احتمال مطالبه هزینه آموزش وجود دارد

سوالات مرتبط

وکلای متخصص