صرف اینکه دادگاه چند جلسه برای همان کیفرخواست تشکیل دهد، به تنهایی نقض صریح قانون نیست؛ دادگاه می تواند برای تکمیل رسیدگی، استماع شهود، اخذ استعلام و رفع ابهام جلسه مجدد بگذارد. اما اگر رسیدگی بی دلیل طولانی شده یا حق دفاع شما نسبت به اظهارات شهود رعایت نشده، لایحه بدهید
سلام دادسرا بعد از اتمام تحقیقات مقدماتی، نسبت به صدور کیفرخواست اقدام میکند و سپس با صدور قرار جلب به دادرسی، پرونده را به دادگاه کیفری برای صدور حکم نهایی ارجاع میدهد.
با سلام دادگاه شرایط تشکیل چند جلسه برای کیفرخواست را دارد مشکلی ندارد حتی میتواند شهادت شهود را بگیرد استعلام بگیرد هر موضوعی بتواند به پرونده رسیدگی کند اما اگر طولانی دارد میشود میتوانید لایحه بدهید