زمان مشخصی قابل تعیین نیست پروسه ای اداری است که مستلزم پیگیری و مراجعه حضوری است
به محض اینکه دختر دوم مدارک قانونی خود (گواهی فوت همسر یا حکم طلاق) را به اداره مربوطه ارائه دهد، فرآیند تقسیم حقوق آغاز شده و معمولاً ظرف یک تا دو ماه اداری، مستمری بین هر دو خواهر به صورت مساوی (نصف نصف) تقسیم میشود. حق بهرهمندی از زمان وقوع فوت همسر یا طلاق محاسبه میشود و در صورتی که تأخیری در ارائه درخواست رخ داده باشد، معوقات آن نیز قابل مطالبه است. هیچ محدودیت زمانی خاصی برای برقراری این حق وجود ندارد و ملاک اصلی، ارائه مدارک و احراز شرایط قانونی «نداشتن حرفه و شوهر» توسط صندوق بازنشستگی است.
با سلام
در اینصورت سهم هر دختر 25 درصد مستمری خواهد بود