درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوق

سلام خسته نباشین من احتیاج ب راهنمای دارم و تو خرج دارو و خودم موندم من بچه طلاق هستم من 30 سالمه و بیماری تالاسمی. دیابت .بیماری قلبی پوکیا استخوان دارم و مدارک هم دارم پدرم بعد طلاق دیگه ن خرجی داد نه اصلا پیگیرم شد مادرم همه کارو کرد برام ولی اونم الان سنش بالا رفته نمیتونه کار کنه پدر من جانبازی داره و حقوق میگیره سوالم اینه ایا از حقوق اون ب منم تعلق نمیگیره چه باید کنم

پاسخ ها

بزرگوار طبق قانون شما در صورت عدم توانایی بر امرار معاش مستحق دریافت نفقه از پدر هستید و برای پیگیری نحوه دریافت آن از حقوق ایشان حتماً با وکلای سایت مشورت کنید.

اگر در قید حیات است خیر اما میتوانید نفقه خود را مطالبه کنید 

 با سلام و احترام در صورتی که شرایط اشتغال و کسب درآمد را ندارید می‌توانید از پدر خود درخواست مطالبه نفقه داشته باشید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص