درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حادثه در کارخانه

سلام بنده حدود 2سال پیش دست راستم درون دستگاه قلطک رفت دستم را فلپ شکمی کردن و درمانی حدود 2سال طول کشید تازه تو برج 1امسال 405 انگشت دستم 2عددش را جدا سازی کردن الان در حال حاضر هم هر بن انگشتم 1بند دارد بقیر از انگشت شصت مل6چغ دیه چقدر میشود؟

پاسخ ها

سلام  درصد دیه با توجه به محل و میزان آسیب وارده توسط پزشکی قانونی تعیین خواهد شد 

می‌توانید بر اساس پرونده پزشکی برای بیمه از کار افتادگی اقدام کنید در خصوص دیه باید تقصیر  کارفرما باشد

با سلام ۱۲۶ میلیون تومان

سوالات مرتبط

وکلای متخصص