درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بلاتکلیفی

سلام وقتتون بخیر. من 6 ماهه ازدواج کردم و حدود 2 سال عقد بودم همسرم نه نفقه ای بهم میده و هر چند وقت یکبار منو کتک میزنه و خونه را ترک میکنه و به خانه مادرش می‌رود و وقتی من به خانه مادرم می آیم او به خانه خودمان برمی‌گردد و از وسایل من استفاده می‌کند در ضمن نصف خونه و تمام وسایل را من تهیه کردم من چیکار کنم خسته شدم الانم دوباره رفته و رهام کرده تو رو خدا بگید چیکار کنم

پاسخ ها

دعوی مطالبه نفقه مطرح نمایید

سلام و عرض ادب، شما هم برای نفقه و هم برای ضرب و جرح حق پیگیری دارید. بابت کتک زدن به کلانتری مراجعه کنید و نامه پزشکی قانونی بگیرید. بابت نفقه، دادخواست مطالبه نفقه و در صورت نیاز شکایت ترک انفاق مطرح کنید. اگر ضرب و جرح، ترک زندگی و بی نفقه گذاشتن ادامه دار باشد، می توانید بعدا برای طلاق به دلیل عسر و حرج هم اقدام کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص