درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - وام ازدواج

سلان خسته نباشید ما ابان 404 عقد کردیم و الان داریم جدا میشیم من یک ماه بعد از عقد برای وام ازدواج درخواست دادم و کد رهگیری هم اومده برام فقط تعیین شعبه نشدم الان هنوز جدا نشدیم دادخواست دادم تازه و اگه تا چندوقت دیگه نوبتم بشه برای وام باید مدارک ببرم ولی شناسنامه اقا پیش من نیست و نمیده میتونم فقط کپی شناسنامه شو ببرم چون از تمامی صفحات شناسنامه کپی دارم

پاسخ ها

به بانک مربوطه مراجعه و پیگیری کنید 

با درود 

بانک اگر بپذیرد منعی وجود ندارد.

 با سلام هرکسی می‌تواند وام خود را بگیرد اگر ابهامی داری تماس بگیرید  

سوالات مرتبط

وکلای متخصص