سلام باید مالکیت فروشنده احراز گردد شما میبایست از تمام ورثه وکالت اخذ نمایید
سلام و احترام، بدون رضایت یا وکالت همه ورثه صاحب سند، معمولا امکان تفکیک و گرفتن سند به نام شما وجود ندارد. چون ملک به نام متوفی است و بعد از فوت، حقوق مالکانه به ورثه منتقل می شود. مسیر درست این است که ابتدا گواهی انحصار وراثت گرفته شود و سپس علیه ورثه صاحب سند و در صورت لزوم فروشنده قبلی، دعوای الزام به تنظیم سند رسمی و انجام مقدمات تفکیک مطرح کنید.