درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوق

سلام، ببخشید من چندماهی توی یک شرکت کار کردم، گفتن توی قرار دادمون این بود که درصورت استفاده کردن از بیمه تکمیلی از حقوق ماهانه کسر میشه، وقتی از شرکت درومدم (25 ام بهمن) حقوقم رو کامل ندادن گفتن توی قرار داد بود و... من تا حالا استفاده نکرده بودم(ونکردمه هنوز) از بیمه تکمیلی(حقوقم رو اسفند زدن)، پیگیری کردم گفتن بیمتو کنسل کردیم و اسفند ماه از پولی که میخوایم بهت بدیم کسر میشه، اول تلفنی قبول کردم بنا به دلایلی اما نرفتم چیزیو امضا کنم، اما گفتن تا نیای امضا نکنی که بیمت با رضایت خودت کنسل بشه(تکمیلی) حقوقت رو نمیدیم، بابت این موضوع که میگن باید بیای امضا کنی حقی دارن؟ من الان همه حقوقم رو میخوام و نمیخوام کسری اسفند رو بخوره، میتونم ازشون شکایت کنم؟؟ مراحل شکایت راهنمایی میکنید؟ فرایند طول میکشه؟ در پایان که پرونده تمام شد پرونده رو در فضای مجازی مثل تلگرام و... منتشر کنم میتونن شکایت کنن؟ قرار دادمم باهاشون اول بهمن تمام شد قرار بود ببندن و نبستن، بابت دیرکرد پرداخت حقوق بهمن میتونم شکایت کنم ازشون؟ یه مورد دیگه ازم 500 میلیون سفته گرفتن، شماره قرار داد قرار داد اولم توش نوشته شده بود، نمیدونم قرار داد دوم شمارش رو همون زدن یا نه‌، توش نوشتم بابت حسن انجام کار هست، ایا میتونن باش کاری کنن؟ در چه شرایطی میتونن؟ سفتمو هنوز بهم ندادن گفتم نمیتونم بیام پیک یا شخص دیگه میاد گفتن باید تو مجموعه باشید، و به دلایلی نرفتم و الان دستشونه

پاسخ ها

پیگیری از طریق سامانه جامع روابط کار متصور است

سلام، شرکت حق ندارد پرداخت کل حقوق شما را منوط به امضای رضایت نامه برای حذف بیمه تکمیلی کند می توانید مطالبه حقوق معوق، کسری حقوق، مزایا و خسارت تاخیر را از اداره کار پیگیری کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص