درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - صیغه دختر غیرباکره بدون اذن‌ پدر

سلام من 16 سالمه و به علت خ..و..د.ا...ر..ض..ا..ی..ی بکارتم رو از دست دادم ، آیا می‌توانم با کسی که به او علاقه‌مندم به طور موقت عقد کنم؟ اذن پدر نیاز است؟

پاسخ ها

با سلام طبق قانون باکره نبودن دختر باید توسط دخول صورت بگیرد شما همچنان برای ازدواج نیاز به اذن پدر دارید

با سلام خیر به هیچ وجه

خیر امکان‌پذیر نیست 

اذن ولی، یا حکم محکمه نیاز است

  1. بله چون باکره نیستید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص