درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مستاجر و موجر

درود چهار سال است که منزلی را اجاره نمودم ولی متاسفانه به ترتیب از 1200به 2500 و از 2500 به 4600 و در آخرین قرارداد6500 آیا قانونی هست که بتونم بعد از تخلیه شکایت کنم و آیا خرابی آبگرمکن با موجر یا مستاجر..... سپاس

پاسخ ها

 با سلام ایراد کلی با مالک است ایراد جزئی با مستاجر 

سلام   خیر خود شما مبلغ اجاره بها را قبول کرده اید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص