درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - دندان

سه سال پیش دندان دخترم رو در یک درمانگاه عصب کشی و روکش انجام دادم امسال یک دکتر دیگه به ما گفتن داخل دندان فایل مونده در حالیکه اون موقع پزشک به ما نگفتن و الان دچار عفونت شده و باید دندان کشیده بشه ما الان از نظر قانونی چیکار باید انجام بدیم ایا حق و حقوقی به ما تعلق میگیره

پاسخ ها

سلام شکایت قصور پزشکی مطرح کنید در صورت بررسی و اثبات دیه تعلق میگیرد

مصلا می‌توانی شکایت کنید تا قصور پزشک مورد بررسی قرار بگیرد صرف ادعا کفایت نمی‌کند

بهتر است که موضوع بصورت مسالمت آمیز حل وفصل شود اگر افاقه نکرد باید طرح دعوی کرد

با درود 

پرسشگر ارجمند مستندات جمع آوری نموده و علیه پزشک مربوطه در نظام پزشکی و دادسرای عمومی طرح شکایت نمایید 

بدیهی است هر مدعی یا شاکی می‌بایست بتواند ادعای خویش را اثبات نماید صرف ادعا مثبت مدعا نخواهد بود و اصل بر برائت است. 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص