درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - سلام بازنشسته فرهنگی هستم 12ماه داوطلبانه جبهه داشتم تقاضای اجرای ماده 27 را نمودم

سلام 1-آیا اجرای ماده 27خودمان باید حق بیمه رابپردازیم؟ چون به من اعلام کردند88 میلیون تومان حق بیمه بپردازم2-در قانون27 آمده سابقه ازیک به یک و نیم اضافه میشود ولی دستگاه ما میگوید همان مدت حساب میگردد 3-قانون27میگوید هم قبل از استخدام و هم زمان شاغل مدت مذکور از یک به یک و نیم برابر میشود ولی دستگاه استخدامی ما زمان اشتغال را حذف نموده و فقط برای قبل از استخدام میخواد حساب نماید آیا میتوانم علیه شان شکایت بنویسم؟ بازنشسته فرهنگی جانباز رزمنده هستم ممنون اگر پاسخم را بدهید

پاسخ ها

سلام ماده ۲۷ تصریح می‌کند: هر یک سال سابقه حضور داوطلبانه در جبهه یا خدمت در بسیج یا اسارتتبدیل می‌شود بهیک و نیم سال سابقه قابل قبول برای بازنشستگی، ارتقاء، گروه

سوالات مرتبط

وکلای متخصص