سلام برای اثبات سهم خودتان، بهترین راه تهیه یک قرارداد رسمی یا مبایعهنامه محضری است که سهم شما در خودرو را مشخص کند اگر شریکتان همکاری نمیکند، بهتر است با وکیل خبره در امور ملکی و خودرو مشورت کنید و موضوع را از طریق دادگاه طرح کنید حتماً فحاشی و تهدید را ثبت کنید و مدارک آن را نگهداری کنید فعلاً اگر ماشین در ملک شما هست و مشکلی با همسایه یا قانون وجود ندارد، نگه داشتن آن مشکلی ندارد از راننده بودن شما برای حفاظت از ماشین استفاده کنید اما هرگونه اقدام قانونی باید با مشورت وکیل انجام شود.
دوست عزیز، اثبات شراکت بدون قولنامه کتبی و نگهداری خودرو نزد خودتان میتواند تبعات حقوقی داشته باشد، لذا برای اثبات حق و جلوگیری از شکایت طرف مقابل حتماً با وکیل مشورت کنید.