درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - شکایت از کارفرما

17 فروردین در زمان جنگ ، پام شکست و بعد از آتش بس ، کار فرما بم گفت برم سرکار و بعدش گفتم پام شکسته و تمام مدارک پزشکی رو واسش فرستادم اما 5 اردیبهشت بم اطلاع دادن قراردادت تمدید نمیشه

پاسخ ها

با سلام در خصوص تمدید قرارداد باید با کارفرما توافق نمایید

سلام شما می توانید در مراجع اداره کار شکایت نمایید 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص