درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - عدم تحویل خودرو

سلام بنده یکسال قبل خودرو ثبت نام کردم نصف مبلغ خودرو را پرداخت کردم و موعد تحویل ابنماه سال گذشته بود ولی خودروساز بعد از 7 ماه تاخیر خودرو را تحویل نداده و قیمت خودرو هم بالا برده لطفا راهنمایی کنید

پاسخ ها

با سلام مطابق قرارداد عمل می‌شود

سلام بر اساس مفاد قرارداد  تنظیم شده بین شرکت خودرو ساز و خریدار  باید تعهدات اجرا گردد 

سلام باید بیع نامه شما را دقیق و کامل رویت کنیم سپس در این زمینه اظهارنظر نهایی و سنجیده ای داشته باشیم 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص