سلام بدون اطلاع شما و بدون فسخ قرارداد خودرو را به شخص دیگر فروختهاند از نظر حقوقی غیرقانونی است و میتوانید از طریق قانون حق خود را پیگیری کنید. بهترین راه مراجعه به مراجع قانونی و وکیل است تا حق شما ضایع نشود.
سلام شما شکایت نمایید تا موضوع شما بررسی گردد اگر قرارداد مبایعه نامه بین شما و فروشنده تنظیم شده باشد و فروشنده قرارداد را امضا کرده باشد شما مالک خودرو محسوب خواهید شد
باید دیدی که آیا قراردادی فی مابین شما وجود دارد یا خیر ؟..
با توجه به توضیحات فروش مال غیر بوده و امکان پیگیری قضایی وجود دارد