سلام اگر تمام پول ملک چکها + نقد پرداخت شده و قرارداد رسمی شده (در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده)، عملاً ملک به شما منتقل شده و طرف مقابل نمیتواند بعداً درخواست فسخ یا پشیمانی کند مگر تخلف یا تقلبی رخ داده باشد در مورد تأخیر طرف مقابل در امضای باقیمانده مدارک، این موضوع یک مسئله اجرایی است، اما عموماً حق پشیمانی بعد از انجام مراحل رسمی وجود ندارد اگر قرارداد یا سند رسمی نکته خاصی در خصوص فسخ یا حق پشیمانی دارد، باید آن را بررسی کرد، ولی معمولاً قانون، قرارداد رسمی را لازمالاجرا میداند.
سلام خیر؛ دادخواست به خواسته الزام به تنظیم سند رسمی از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برسد.
عقد، قطعی ست