سلام در صورتی که شرکت حقیقی و واقعی بوده، باید دعوای الزام شرکت به انجام تعهدات مالی خودش را پیش ببرید و دادن وکالتنامه به شرکت واسطه و سهامداران و مدیران اصلی را مسئول بدانید اگر طرف مقابل سوء استفاده کرده، پیگیری حقوقی علیه شرکت واسطه و مدیران دارای حق امضا میتوان شکایت حقوقی و در صورت وجود شرایط کیفری علیه آنها مطرح کرد. چون شکایت کیفری شما نتیجه نداشته، باید از جنبه حقوقی به موضوع پرداخت.
سلام میبایست مدارکتان رویت شود