سلام با توجه به قوانین کار در ایران، حقوق مربوط به سنوات و تسویه حساب معمولاً باید بر اساس آخرین شرایط و نرخ دستمزد و مزایا محاسبه شود، یعنی به نرخ روز پرداخت گردد، نه بر پایه سال شروع کار یا زمان اخراج به عبارت دیگر، حتی اگر شما مهر ۱۴۰۴ اخراج شدهاید ولی حق سنوات مربوط به ۴ سال خدمت شماست، این سنوات باید براساس دستمزد و مزایای روز اخراج محاسبه و پرداخت شود اگر کارفرما تسویه حساب یا پرداخت سنوات شما را انجام نداده، حق دارید شکایت کنید و سازمان تأمین اجتماعی یا اداره کار میتواند به شما در دریافت حقوقتان کمک کند.
سلام خیر بنرخ روز نیست از سامانه جامع کار اقدام کنید