درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - غرامت و جانبازی

سلام من سرباز فرجا هستم حین ماموریت اداری بودم و برف اومده بود که پام پیچ خورد و مچ پام و استخوان نازک نی پام شکست و الان پلاتین و پین داره میخواستم بدونم غرامت و جانبازی تعلق میگیره یا نه و این هم بگم که صورتجلسه اینکه مأموریت بودم و ثبت در مرفوک منطقه هم دارم

پاسخ ها

سلام و احترام خدمت شما با توجه به اینکه پیش آمدۀ شما در حین مأموریت اداری بوده و مستندات (صورتجلسه مأموریت و ثبت در مراجع ذی‌ربط منطقه) دارید، احتمال تعلق غرامت و جانبازی وجود دارد

سلام بله اقدام کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص