سلام اگر همسرتان به برادرش اجازه داده که تا زمان فروش خانه پدری در آن سکونت کند، این اجازهنامه معمولاً به معنی مجوز موقتی استفاده است و حق مالکیت یا تصرف دائم نمیدهد. ولی اگر برادر ایشان بدون فروش ملک همچنان و بلااجازه در ملک بماند، ممکن است بتوان درخواست خلع ید داد درخواست خلع ید این درخواست میتواند توسط مالک ملک یا کسی که حق استفاده رسمی دارد، مطرح شود. اگر مالک اصلی همسرتان است و سکونت برادرش بدون اجازه موقت ادامه دارد یا شروط اجازهنامه نقض شده است، درخواست خلع ید قابل طرح است لازم است اول شرایط اجازهنامه و امضایی که داده شده بررسی شود
سلام نیاز به مطالعه متن امضاشده میباشد