درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حضور طرفین دعوا در دادگاه بدوی لازم هست

بنده ورود ثالث زدم به پرونده یک ماهه دیگه نوبت هست چون دادگاه شهرستان دوری هست حضور من لازم هست ابلاغیه و پیامک هم برای من نیامده

پاسخ ها

سلام ودرباره ابلاغیه و پیامک، معمولاً دادگاه‌ها ابلاغیه را به نشانی قانونی اعلام شده در پرونده ارسال می‌کنند. اگر ابلاغیه به نشانی شما نرسیده یا پیامک دریافت نکردید، ممکن است یکی از موارد زیر باشد ابلاغ‌ها به نشانی اشتباه ارسال شده باشد پیامک ابلاغ به شماره همراه شما ثبت نشده باشد یا در ارسال ابلاغیه مشکلی پیش آمده باشد.

کاربر محترم، عدم حضور یا عدم ارسال لایحه دفاعیه می‌تواند به ضرر شما تمام شود و میتوانید وکیل اختیار کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص