درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - حقوقی

سلام ما توی یه ساختمانی زندگی میکردم مالک بودیم حدود 4 سال ما تقربیا برج 6پارسال اقدام به زدن کابینت و سرامیک کف آشپزخونه کردیم ولی واحد ما نه رطوبت داشت نه نم داشت بعد گذشت سه ماه طبقه پایین ما رفته یه شکایت مطرح کرده با زمینه تامین دلیل که ما کابینت زدیم ،،،کابینت های زمینی اونا رطوبت داده چه ربطی داره نصب کابینت هوایی چه ربطی به نم دادن کابینت های زمینی همسایه داره تو نظریه کارشناسی تامین دلیل نوشته که وجود ترک در سقف و نم دادن کابینت های زمینی مطالبه خسارت به مبلغ 16 ملیون تومن و دیگر هیچ سند مدرک دیگری ندارد در صورتی که ما همون موقع هم گفتیم اگه مشکلی هس بگید حلش کنیم که زن همسایه گفت نه هیچ مشکلی نیس خونه من کارگر بیاد خونم نجس میشه میشه راهنمایی بفرمایید الان پرونده رفته دادگاه صلح چطور ثابت کنم که دروغ میگه چون ما اصلااا پذیرایی و اتاق خواب سرویس و حمام رو سرامیک نکردیم که بخواد خسارتی به ایشان وارد شود جهت حسادت واذیت کردن ما اینکارو کردن ما هم اون خانه رو 5 ماهه پیش فروختیم.ممنون میشم راهنمایی کنین

پاسخ ها

سلام شواهد موجود (عکس، فیلم، شهادت شهود یا مستندات کارشناسی مستقل) را به دادگاه ارائه دهید شهادت همسایه در ابتدا که گفته بودند مشکلی ندارند، می‌تواند در روند پرونده مفید باشد تاکید کنید تغییراتی که انجام داده‌اید فقط در بخش کابینت و سرامیک کف آشپزخانه بوده و ارتباط مستقیمی با کابینت‌های زمینی آنها ندارد.

سلام کارشناس تعیین میکند و اظهارنظر میکند

سوالات مرتبط

وکلای متخصص