درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - توضیحات در رای دادگاه

درود.. یک رای دادگاه صادر شده که کسی که از بنده شکایت کرده بوده دلایلش را دادگاه و تجدید نظر قبول نکردن.. برگه رای را که خوندم در نتیجه فهمیدم که رای به نفع من هست. اما اینقدر پیچیده نوشته که بردم یه نفر محتویات داخلش را برام ترجمه کرد..سوال..... چرا اینقدر لغت قلمبه سولومبه بکار میبرن که احتیاج به مترجم داشته باشه؟؟ نمیشه معمولی بنویسن که همه بفهمن؟؟ دوم یه جا نوشته که قرار منع تعقیب صادر میشه... یعنی اینکه بنده ادم خطرناک و تحت تعقیب بودم که دیگه حالا تحت تعقیب نیستم... در صورتیکه دروغه .. اخه این چه طور رای نوشتنه که هر چی میخان به مردم میگن؟؟ ایا درسته؟ تشکر

پاسخ ها

سلام قرار منع تعقیب = دادگاه یا دادسرا می‌گوید دلیلی برای مجرم دانستن شما وجود ندارد و پرونده پیگیری نمی‌شود.

 

سلام طبیعیست که دادنامه میبایست مستند و مستدل به مواد قانونی باشد نه عامیانه

سوالات مرتبط

وکلای متخصص