درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - مهریه دو زن

با سلام و عرض خسته نباشید همسر اولم سال 99 تقاضای مهریه کرده بود و اعسار زدم و تقسیط و ده ماهی یک سکه شد همسر دومم سال 404 تقاضای مهریه کرد و شد 26 ماهی یک سکه چطوری باید این پرونده هارو باهم ادغام کنم؟ اعسار زدم برا همسر اولم به قاضی گفتم ادغام کنید پرونده هارو،توجه نکرد و فقط رای اعسار داد و همین کار رو برا همسر دومم کردم بازم قاضی توجه نکرد و صرفا رای اعسار صادر کرد سوال اول من این است باید دادخواست جدا برا ادغام کردن پروندها بزنم؟اگر اینطوره،خطاب به چه مقامی باید درخواستمو مطرح کنم سوال دومم اینه آیا باید به هر دو زن مهریه تعلق بگیرد؟ سپاسگذارم از شما

پاسخ ها

سلام اگر فرصت اعتراض باقیست اعتراض کنید.

سلام  با توجه به توضیحات شما  ، دو پرونده قابل ادغام نیست   . ادغام  دو پرونده  لازم نیست ابتدا باید اقساط مهریه  زوجه اول پرداخت گردد و سپس اقساط زوجه دوم پرداخت شود  

سوالات مرتبط

وکلای متخصص