درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - بخشش مهریه

با سلام، در گواهی عدم سازشی که توسط دادگاه صادر شده مهریه بذل شده، و مبلغ توافق شده هم اخذ شده، میشه قبل از اینکه طلاقی صورت بگیره به تنهایی و بدون حضور پدرم برم محضر و در محضر هم امضا کنم که مهریه رو بخشیدم؟

پاسخ ها

با سلام اگر بالای 18 سال دارید بله

سلام  بله می توانید ولی لازم  نیست مگر سن شما  کمتز از  ۱۸ سال باشد

 اگر در دادنامه و حکم طلاق صادره  ، اعلام شده که زوجه مهریه خود را  بذل کرده است  لازم نیست که بعداً  در دفترخانه اسناد رسمی  زوجه مهریه خود را بذل نماید 

با سلام اگر بالای ۱۸ سال هستید می‌توانید تصمیم قانونی بگیرید اما با وکیل صحبت کنید و تبعات آن نیز مطلع گردید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص