درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - جانبازی یا غرامت یا ایثارگری

سلام سلامتی. من سال 94 در حین خدمت ارتش رباط صلیبی و مینیسک عمل کردم الان بعد از چندین سال ایا چیزی شامل من میشود مثلا غرامت یا ایثارگری یا جانبازی. در حال حاضر هم هیچ مدرکی در دست ندارم. چطوری باید اقدام کنم. اگرم مثلا شامل من بشه چه مدت زمان میبره و از طریق چه ارگانی باید پیگیری کنم.

پاسخ ها

سلام توجه داشته باشید که شما بدون مدرک، قادر نخواهید بود که به نتیجه‌ای برسید.

سلام بدون مدرک نتیجه نمیگیرید

سلام. اگر آسیب رباط صلیبی و مینیسک شما «حین خدمت» و مرتبط با مأموریت، آموزش، ورزش سازمانی یا فعالیت خدمتی بوده باشد، احتمال دارد بتوانید برای مواردی مثل درصد جانبازی ازکارافتادگی معافیت‌های درمانی و خدمات ایثارگری غرامت یا حقوق حالت اشتغال در موارد خاص و شدید اقدام کنید اما اصل ماجرا این است که باید ثابت شود آسیب در دوران خدمت و مرتبط با خدمت بوده است

سوالات مرتبط

وکلای متخصص