با سلام: اگر تقسیم صورت گرفته به صورت مکتوب بوده باشد ادعای برادر بی اساس خواهد بود.
باید بررسی شود
سلام اگر کوچه در بالای زمین قرار دارد و فقط برای دسترسی سهم برادر و دو خواهر ایجاد شده و ملک شما در پایینتر است و راه مستقل خودش را دارد، منطقی و حقوقی این است که کوچه باید از سهم همان قطعاتی کسر شود که از آن استفاده میکنند، نه از سهم شما که هیچ بهرهای از آن ندارید باید دید آیا بین وراث تقسیمنامه کتبی صورتجلسه نقشه مورد توافق یا سند رسمی عادی وجود دارد یا نه اگر قبلاً توافق شده که هرکس به نسبت سهمالارث در معابر داخلی شریک باشد آن وقت ممکن است کسر از همه انجام شود اما اگر چنین توافقی نیست، برادرتان نمیتواند یکطرفه ۲۵ متر از سهم شما کم کند.