سلام شما بابت هر گونه بیاحترامی و اهانت، قادرید که شکایت بنمائید تا مرتکبین، تحت پیگرد قانونی قرار بگیرند.
سلام و احترام
نداشتن قرارداد کتبی باعث بی حقی شما نیست؛ چون قرارداد کار می تواند شفاهی هم باشد و پرداخت منظم حقوق و بیمه، دلیل مهم برای اثبات رابطه کاری است. اگر آن دو واحد تهدید می کنند که برای شما پرونده سازی کنند، از پیام، صدا، فیلم دوربین، شهادت سایر ساکنین و گزارش مدیر ساختمان استفاده کنید و بابت تهدید، توهین، افترا یا مزاحمت شکایت کنید. برای اخراج یا قطع همکاری هم تصمیم دو واحد کافی نیست و اگر رابطه کاری شما با ساختمان ثابت باشد، باید حقوق، بیمه، سنوات و مزایای قانونی شما رعایت شود
سلام حتی اگر قرارداد مکتوب ندارید، چون بیمه و حقوق ماهیانه دریافت میکنید، از نظر قانون کار، رابطهی استخدامی شما با مجتمع یا هیأتمدیره ساختمان رسمی محسوب میشود یعنی شما کارگر هستید و ساختمان یا هیأتمدیره در حکم کارفرماست