باید از طریق کارگزینی و یا حسابداری اداره متبوع خود درخواست دهید
سلام. در تامین اجتماعی چیزی به نام بازخرید و پس گرفتن یکجای حق بیمه پرداختی به شکل معمول وجود ندارد. راه درست شما بازنشستگی با مستمری متناسب با سابقه است، نه دریافت پول یکجا
رویه اداری است تا قضایی صرفا از اداره مربوطه بصوت حضوری پیگیری کنید لطفا
با سلام و احترام مادر تامین اجتماعی موضوعی مبنی اینکه انجام شود نداریم فقط باید از نظر سن مسابقه انجام شود که مستمری بگیرید