درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - اخراج از ارتش

سلام، ببخشید برادر بنده به دانشجوی سال دوم دانشگاه افسری هستش؛از 29 اسفند تا 7 فروردین قرار بود پاسدار بمونه دانشگاه ولی به دلیل حملات پانیک نتونست الان باید چیکار کنه؟

پاسخ ها

سلام و عرض ادب. برادرتان نباید موضوع را رها کند. باید فورا خودش را معرفی کند و گواهی پزشک، روانپزشک، اورژانس یا هر مدرک مربوط به حملات پانیک را تحویل دهد تا غیبت او از مسیر پزشکی و شورای مربوط بررسی شود

سلام برادرتان بایست از طریق ارگان ذی‌ربط اقدام نمایند تا بر اساس شرایط اعلامی، عمل نمایند.

سلام اگر حملات پانیک به حدی بوده که نتونسته در محل خدمت حاضر بشه، مهم‌ترین کار اینه که موضوع را سریع، رسمی و مستند پیگیری کنه؛ چون در محیط‌های نظامی/دانشگاه افسری «غیبت بدون اطلاع» می‌تونه حساس تلقی بشه، اما مشکلات پزشکی و روان‌پزشکی اگر ثبت و تأیید بشن مسیر متفاوتی دارن.

سوالات مرتبط

وکلای متخصص