درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کمیسیون

سلام من قبل از عید رفتم کمیسیون گفتند که استرابیسم داری باید آموزشگاه آینه مخصوص داشته باشه ولی آخر تایید کردند ولی خب من به این تاییدیه اعتراض داشتم چون که رفتم چشم پزشکی دکتر گفت که نه هیچ مشکلی نداری حتماً اشتباه شده میخواستم بدونم که احتمال داره از اون موقع تا به حال این از سیستم پاک شده باشه که من دوباره برم از اول شروع کنم ؟ یعنی از سیستم پاک شده باشه دوباره برم چشم پزشکی راهور معاینه کنه که این سری تاییدیه بده ؟؟؟

پاسخ ها

سلام و احترام
پاک شدن خودکار سابقه کمیسیون را مبنا قرار ندهید. نظر قبلی معمولا در پرونده و سامانه می ماند و راه درست این است که با گواهی چشم پزشک متخصص، از راهور یا آموزشگاه درخواست ارجاع مجدد، اصلاح نظریه پزشکی یا بررسی دوباره بدهید

سلام به احتمال زیاد، ثبت سیستمی شده است و پاک نمی‌شود. بهتر است به نظر کمیسیون اعتراض بفرمائید.

سلام برو به همان آموزشگاه رانندگی یا یکی از دفاتر پلیس +۱۰بگو: قبلاً کمیسیون رفتم و گفتند استرابیسم دارم، ولی متخصص چشم گفته مشکلی نیست. می‌خواهم بدانم پرونده‌ام هنوز در سیستم هست یا می‌توانم دوباره از اول معاینه بدهم اگر گواهی چشم‌پزشک داری، حتماً همراهت ببر در خیلی از موارد، افراد دوباره به معاینه چشم پزشکی راهور فرستاده می‌شوند و مشکل حل می‌شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص