سلام و احترام
پاک شدن خودکار سابقه کمیسیون را مبنا قرار ندهید. نظر قبلی معمولا در پرونده و سامانه می ماند و راه درست این است که با گواهی چشم پزشک متخصص، از راهور یا آموزشگاه درخواست ارجاع مجدد، اصلاح نظریه پزشکی یا بررسی دوباره بدهید
سلام به احتمال زیاد، ثبت سیستمی شده است و پاک نمیشود. بهتر است به نظر کمیسیون اعتراض بفرمائید.
سلام برو به همان آموزشگاه رانندگی یا یکی از دفاتر پلیس +۱۰بگو: قبلاً کمیسیون رفتم و گفتند استرابیسم دارم، ولی متخصص چشم گفته مشکلی نیست. میخواهم بدانم پروندهام هنوز در سیستم هست یا میتوانم دوباره از اول معاینه بدهم اگر گواهی چشمپزشک داری، حتماً همراهت ببر در خیلی از موارد، افراد دوباره به معاینه چشم پزشکی راهور فرستاده میشوند و مشکل حل میشود