درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - تجاوز برای 40 سال پیش

برادر من (اگر بشه بهش گفت برادر) به تازگی گفته که وقتی 8 ساله بوده پسرخاله‌هاش که 12 و 13 ساله بودن بهش تجاوز کردن. الان برادرم 50 ساله‌شه و مادرش و خاله‌اش رو مقصر می‌دونه و میگه شما مراقب من نبودید. در حالی که هیچکس از این موضوع اطلاعی نداشته و با کسی هم مطرح نکرده. آیا اون دو تا پسر که 12 و 13 ساله بودن جرم مرتکب شدن؟ چون خود اونها هم سنشون کم بوده. الان بعد از این همه سال چه میشه کرد؟ این رو هم بگم که برادرم به شدت عصبی و بد دهنه و الکلی هم هست و وقتی مست می‌کنه به همه بی‌احترامی می‌کنه و فحش‌های رکیک جنسیتی میده؛ از بچگی هم قلدر بوده و همه رو می‌زده و همه ازش می‌ترسیدن. و وقتی این حرف رو گفت بسیار زیاد مست بود و کلی فحش و بد و بیراه گفت و بعد می‌خواست مادر خودش رو بزنه و من نذاشتم و بعد گفت چند سال پیش این اتفاق افتاده انگار که بخواد رفتارهای زشتش رو توجیه کنه. مشاور هم نمی‌ره و بهانه‌ی این رفتارهای زشتش رو هم میگه که این رفتارهام به خاطر همین مسئله‌ی کودکیمه. به خاطر رفتارهاش همه باهاش قطع رابطه کردن. و بیشتر از همه زورش به مادرش می‌رسه. مادرم دیگه نمی‌دونه از دستش چیکار کنه هر بار بهش پیام میده و حرف‌های زشت بهش می‌زنه و بهش بی‌احترامی می‌کنه. مادرم همیشه بخاطرش استرس داره. همه بخاطرش استرس دارن. با این آدم باید چه رفتاری داشته باشیم؟ من که کلا ترکش رو کردم و اصلا دیگه برادر خودم نمی‌دونمش.

پاسخ ها

فقط با روان پزشک مشکل قابل حل است و مصرف دارو

برادرتان در حال مستی، مسأله تجاوز جنسی را بیان نموده است فلذا نمی‌توان روی حرف گفته شده، حساب باز نمود.

 با سلام بهتر است موضوع از طریق مشاور حل شود 

سوالات مرتبط

وکلای متخصص