درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - درخواست اعسار

زن من رفته مهرشو اداره پنجم مهریه اجرا گذاشته بدون هیچ دادگاهی حساب من مسدود شده الان چون هیچ دادگاهی تشکیل نشده کجا میتونم درخواست اعسار بدم کجا باید برم چیکار باید کنم ؟ تروخدا کمکم کنید

پاسخ ها

سلام
چون مهریه از طریق اجرای ثبت اقدام شده، برای پیگیری توقیف حساب و عملیات اجرایی باید به همان اجرای ثبت مراجعه کنید؛ اما دادخواست اعسار و تقسیط را باید از طریق دفتر خدمات الکترونیک قضایی به دادگاه صالح بدهید.

از طریق دفتر خدمات قضایی دادخواست اعسار مطرح کنید 

با سلام ایشان از طریق دادگاه به اجرا نذاشته است از طریق اجرایی ثبت به اجرا گذاشته استبرای پیگیری پرونده خود به همان اداره مراجعه نمایید اما اگر می‌خواهید اعسار بدهید باید از طریق دادگاه اقدام کنید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص