درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - کاریابی

خودم از طریق اگهی استخدام شدم اما نامه از کاریابی هم از همون موقعیت شغلی گرفته بودم ایا کاریابی متوجه اشتغال من میشه وایا میتونه مدعی بشه ک خودش معرفی کرد

پاسخ ها

سلام و احترام
اگر واقعا خودتان از طریق آگهی استخدام شده اید و کاریابی فقط یک نامه گرفته ولی در معرفی، مصاحبه و جذب شما نقشی نداشته، مطالبه حق الزحمه کامل از طرف کاریابی قابل دفاع نیست

کاربر محترم چنانچه با توجه به راهنمایی کاریابی به آگهی استخدام مراجعه کردید بله در غیر اینصورت خیر اما به هر حال اثبات کنید مشکل است

با سلام اگر منظور شما شرکت‌های کاریابی است اگر آن شرکت برای شما کار پیدا کرده که باید پرداخت شود اگر خودتان پیدا کردید نیازی نیست بپردازید

سوالات مرتبط

وکلای متخصص