درباره دادراه پایگاه دانش مقالات حقوقی نکات حقوقی

مشاوره حقوقی رایگان - پرداخت بدهی

سلام خسته نباشید من بابت بدهی سال 1402اعسار دادم و مورد قبول شد ولس سال 1403 حکم جلب من گرفته شد الان بخوام بدهی رو بدم آیا مبلغ بدهی افزایش خورده یا خیر؟؟ ممنونم

پاسخ ها

سلام
اگر حکم اعسار شما در سال 1402 صادر شده و اقساط را رعایت نکرده اید، طلبکار می تواند بابت اقساط عقب افتاده پیگیری و حتی جلب بگیرد.

کاربر محترم بستگی دارد به اینکه  خواهان مطالبه خسارات تاخیر نادیه را داشته اند یا خیر 

با سلام شما بابت آن موردی که حکم جلب شما صادر شده اگر بابت آن اعسار داده باشید جلب منتفی می‌شود

سوالات مرتبط

وکلای متخصص