سلام
اگر حکم اعسار شما در سال 1402 صادر شده و اقساط را رعایت نکرده اید، طلبکار می تواند بابت اقساط عقب افتاده پیگیری و حتی جلب بگیرد.
کاربر محترم بستگی دارد به اینکه خواهان مطالبه خسارات تاخیر نادیه را داشته اند یا خیر
با سلام شما بابت آن موردی که حکم جلب شما صادر شده اگر بابت آن اعسار داده باشید جلب منتفی میشود