سلام و عرض ادب
اگر مدت اجاره تمام شده و قرارداد طبق شرایط قانون روابط موجر و مستاجر تنظیم شده باشد، مالک می تواند با آماده کردن مبلغ ودیعه، درخواست دستور تخلیه بدهد. پیام مالک که گفته تا زمان فروش امکان سکونت هست، ممکن است از طرف مستاجر به عنوان اجازه موقت مطرح شود؛ بنابراین بهتر است ابتدا اظهارنامه بدهید و اعلام کنید قرارداد تمدید نشده، سکونت بعدی فقط با رضایت شما بوده و اکنون تخلیه و همکاری برای بازدید ملک را می خواهید. اگر همکاری نکرد، دستور تخلیه و در صورت ورود ضرر، مطالبه خسارت را پیگیری کنید.
کاربر محترم دادخواست دستور تخلیه و یا حکم تخلیه بنا بر شرایط قرارداد از طریق دفتر خدمات قضایی الکترونیک مطرح کنند
با سلام قرارداد خانه زمانی که تمام میشود تمام شده است یا باید کتبی آن را تمدید بکنید یا اگر مستاجر تخلیه نکند و یا مالک پول ندهد برای دو طرف تبعات خواهد داشتقراردادها در زمان جنگ به صورت خودکار